Сторінка для батьків

Для вас, батьки! - Сновидовицький ДНЗ "Чебурашка"

Дніпрорудненська гімназія "Софія" - Скринька порад

казки

Презентація В.О.Сухомлинський 3

Сухомлинський В. - Найгарніша мама: Казки | Книжкова Хата ...

Сухомлинський В. - Найгарніша мама: Казки | Книжкова Хата ...

 Матеріал для занять "Казки-оповідки" В.О.Сухомлинського

 

Матеріал для занять "Казки-оповідки" В.О.Сухомлинського

Матеріал для занять "Казки-оповідки" В.О.Сухомлинського

 

Презентація В.О.Сухомлинський 3

Презентація В.О.Сухомлинський 3

Презентація В.О.Сухомлинський 3

Загадки (Лариса Татаурова) / Стихи.ру

 

 Загадка про собаку

Лежить на сіні, сама не їсть, й іншим не дає. (Собака)

Загадка про козу, цапа
Хто родиться з бородою? (Коза, цап)

Загадка про кота
І вдень, і вночі у кожусі на печі. (Кіт)

Загадка про мишу
Маленьке, сіреньке, а хвостик як шило. (Миша)

Загадка про оленя
Хто на собі ліс носить? (Олень)

Загадка про зайця
Хто спить, а очей не заплющує? (Заєць)

Загадка про їжака
Повзун повзе, на базар голки везе. (Їжак)

Загадка про змія
Без рук, без ніг, а по землі ходить. (Змій)

Загадка про рибу
Є крила, а не літає. (Риба)

Загадка про птаха
Двічі родиться, а раз умирає. (Птах)

Загадка про гуску
Хто із води виходить сухим? (Гусак, качка)

Загадка про дятла
Б'ється, стука молоток, поправляє нам садок. (Дятел)

Загадка про павука

Сидить у куточку і тче сорочку. (Павук)

Загадка про комара

Хто мене вб'є, свою кров проллє. (Комар)

Загадка про білку

Пролетіло на хвості, та й сховалось в хворості. (Білка)

Загадка про квочку та курчат

Кругом бочки бігають клубочки. (Курчата і квочка)

 

Ви, шановні батьки, і ми – партнери у вихованні Ваших дітей!

Наш дитячий садок працює, щоб допомогти максимально розкрити й розвити здібності Ваших дітей, дати їм дошкільну освіту й сформувати потрібні для цього вікового періоду навички, виховати їх порядними людьми. Тут ми намагаємося створити всі умови, щоб малюки почували себе затишно й комфортно, як удома.

                  АБЕТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

Виховання дітей – нелегкий і відповідальний процес. Щодня перед нами, дорослими, постає безліч різноманітних проблемі запитань, відповіді на які часом знайти дуже важко. Разом з тим варіанти виходу з багатьох складних ситуацій, хоч як це дивно, лежать на поверхні. Потрібно лише уміти їх помічати. Сподіваємось, ця абетка допоможе вам зорієнтуватися і підкаже правильне рішення. Вона складена спеціально для батьків, і в ній у простій та доступній формі відображені основні принципи виховання.

 А – азбуку виховання повинні знати всі батьки.

Б – будьте при дітях стриманим у своїх вчинках.

В – вас запитують – уважно слухайте, дайте відповідь.

Г – говоріть з дитиною так, щоб вона вас розуміла.

Д – дайте дитині змогу проявити самостійність.

Є – єдність педагогів і сім’ї – запорука успішного виховання.

Ж – життя дитини повинно бути заповнене посильною працею.

З – знайте: основи виховання закладаються з раннього дитинства.

І – ігри – запорука здорового фізичного розвитку дитини.

К – корисно знати: любов до дитини має бути поміркованою.

Л – любов до рідного краю виховуйте з дитинства.

М – мама і мир – найдорожче для дітей.

Н – не кажіть дітям неправду.

О – одяг має бути охайним.

П – прагніть завжди чинити з дітьми справедливо.

Р – розмовляйте з дітьми часто, співайте разом.

С – стежте за своєю поведінкою, бо діти наслідують вас.

Т – трудитися навчайте змалку.

У – успіх у вихованні залежить від здорової атмосфери в сімї.

Ф – фізкультура повинна стати для дитини одним з улюблених занять.

Х – хай дитина завжди відчуває інтерес до себе.

Ц – цілеспрямованість у вихованні допоможе досягти успіху.

Ч – частіше бувайте з дитиною на природі.

Ш – шум – ворог здоровя дитини.

 Пам’ятка для батьків 

щодо формування у старших дошкільників позитивного ставлення до школи.

  • Дотримуйтеся систематичності знань: 10-15хвилин щодня можуть дати ліпший результат, аніж година-дві на вихідних.
  • Оцінюйте успіхи дітей, а в разі невдач – підбадьорюйте («Давай спробуємо разом…», «Я впевнена – все вийде», «Ліпше буде зробти так» (показ, пояснення).
  • Стежити за власним настроємДіти емоційно чутливі, тому, якщо вам не хочеться гратися в якусь гру або ви погано почуваєтеся, ліпше відкладіть заняття. З поганим настроєм або надсилу не грайтеся з дітьми. Ігрове спілкування має бути цікавим та емоційно-позитивним і для них, і для вас.

 

  • Відвідайте із дітьми школуде вони навчатимуться, покажіть їм, де роздягальня, їдальня, туалет.
  • Розповідайте дітям про розпорядок дня у школіпро те, що роблять під час уроку, коли і як можна звернутися до вчителя. У цьому також може допомогти гра «в школу», завдяки якій діти створюють певний образ як школи, так і поведінки в ній.
  • Поділитися власним досвідом шкільного життязвісно, якщо він позитивний («Коли я уперше прийшов у школу, я теж не знав, а потім учитель нам показав, розповів…»), розкажіть про смішний випадок на уроці тощо.
  • Читайте дітям твори про школушколярів, учителів.
  • Формуйте в дітей об’єктивне уявлення про школу і навчання, не ідеалізуючи, але й не залякуючи майбутніх школярів, адже відоме перестає бути незрозумілим, таким, що турбує і лякає.

Картинки по запросу "виховання дитини"